Isnin, 24 Oktober 2011

^__^

hai....
ieja ttibe tringat sesuatu masa hari sabtu hari tu...
rasa cam nak tergelak pon ada jugak..
hehe

hahaahaaha...
gelak macam monyet ni pon ad...
hehe
masa hari tu, ada exam bahasa arab..
susah giler..
kitorg sendiri tak paham apa yng kitorg tulis kat kertas..
hik3..
rasa cam nak nangis pon ade gak...
sebab soalan tu susah gila...
wuuuuuuuuu....
pastu, masa da habes exam percubaan(SDKA)
kitorg lepak2 la kat kantin..
makan2..
pastu, yg paling tak menahan nya....
kawan ieja bole kaler lak dalam kelas...
hehe...
yang tu ieja ta mau cerita la....
sebab tak baik....
nanti kawan kecik hati....
hehe..
tapi, yg paling tak tahan nye,,
masa tengah ddk dgn kawan ieja tu,,
ieja ngan kawan ieja yg lagi sorg geletek dia...
sampai da mcm teleng dah dye tu....
hahaha.....
kesian......
sampai banyak effect dia dapat...
kitorg lalu2 kan tangan kat bahu dia pon...
dia da.. ''ei~ jangan~'
padahal xgeltek pon...
hahaha...
pastu kitorg teros ketawe....
hehe...
k lah,, 
tu je kot....
hurrmm..
byeee...
<<< monyet nie nak bagi bunga..
ambek la....
hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

~ Assalamualaikum
~ Hai!
~ dah baca?? Komen la sikit..hehe